سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین آموزش فوتوشاپ 2021

راهنمای آموزش فتوشاپ 2021

قالب سند قابل حمل (PDF) - قلم ها ، طرح بندی صفحه ها ، بردارها و گرافیک های بیت مپ را می توان با استفاده از فایل های PDF به طور دقیق نمایش داد. علاوه بر این ، پیوندهای الکترونیکی می توانند در یک فایل PDF گنجانده شوند. در هر کانال حداکثر 16 بیت می توان بدون افت کیفیت ذخیره کرد.

Graphics Interchange Format (GIF) - این فرمت فایل اغلب برای نمایش گرافیک رنگی یا تصاویر نمایه شده در یک سند HTML مشخص شده استفاده می شود. GIF اندازه پرونده را به حداقل می رساند و زمان انتقال الکترونیکی را کاهش می دهد. از کانال های آلفا پشتیبانی نمی کند.

گرافیک قابل حمل شبکه (PNG) - فشرده سازی بدون ضرر با PNG حاصل می شود. این پشتیبانی از تصاویر 24 بیتی. با این حال ، برخی از مرورگرهای وب از پرونده های PNG پشتیبانی نمی کنند. PNG شفافیت را در تصاویر RGB و تصاویر در ابعاد خاکستری حفظ می کند. همچنین از تصاویر نمایه شده رنگی ، مقیاس خاکستری ، RGB و حالت بیت مپ پشتیبانی می کند.

گروه متخصصان عکاسی مشترک (JPEG) - این فرمت فایل اغلب برای تصاویر با تناوب مداوم برای اسناد HTML انتخاب می شود. از حالت های رنگ خاکستری ، RGB و CMYK پشتیبانی می کند. این اطلاعات تمام اطلاعات رنگ را در یک تصویر RGB حفظ می کند ، اما با دور انداختن داده های انتخاب شده ، اندازه پرونده را فشرده می کند. هنگام باز شدن پرونده ، JPEG به طور خودکار از حالت فشرده خارج می شود.

Cineon - قالب دیجیتالی 10 بیت در هر کانال توسط Kodak ساخته شده است. بدون خروج از کیفیت تصویر برای بازگشت به فیلم استفاده می شود. می تواند در سیستم فیلم دیجیتال Cineon استفاده شود.

تاریخچه فتوشاپ

Adobe Photoshop در اصل در سال 1987 توسط برادران جان و توماس نول ساخته شد. از زمان توسعه اولیه ، فتوشاپ از یک ابزار ویرایش ساده تصویر به یک مجموعه جامع برای دستکاری تصویر تبدیل شده است. در حالی که نسخه های اولیه فتوشاپ توسط برادران نول تولید و توزیع می شد ، این نرم افزار توسط Adobe Systems خریداری شد و به Adobe Photoshop تبدیل شد. اولین نسخه از نرم افزار منتشر شده توسط Adobe در فوریه 1990 ارائه شد. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تا پرونده ها را در چندین قالب در رایانه های MacOS اولیه نمایش داده و ذخیره کنند. همچنین کاربران می توانند رنگ ، تعادل و اشباع رنگ تصاویر را تنظیم کنند. حداقل قابلیت های نقاشی ، و همچنین بهترین آموزش فوتوشاپ 2021  انتخاب لبه های نرم وجود دارد. طراحان گرافیک خیلی زود Adobe Photoshop را انتخاب کردند. از اضافه شدن پشتیبانی CMYKcolor و Duotones در نسخه 2.0 گرفته تا موتور جدید نقاشی و متن برداری نسخه 7.0 ، هر نسخه به سرعت جامع تر از نسخه قبلی می شود.

اموزش فوتوشاپ

Photoshop Photoshop CS vs Photoshop CC

معرفی مارک Creative Suite به هر نسخه از Photoshop یک "CS" و به دنبال آن یک شماره نسخه بعد از اولین نسخه Creative Suite ارائه داد. بنابراین ، نسخه های Adobe Photoshop پس از Photoshop CS به Photoshop CS2 تبدیل شدند ، سپس Photoshop CS3 ، که تا ژوئن 2013 ادامه یافت. در آن زمان ، Adobe برنامه مجوز جدیدی را ارائه داد که در آن فتوشاپ یا طبق ماه یا سال به عنوان بخشی از اشتراک اجاره می شد. . در آن زمان Photoshop CS برای Creative Cloud جایگزین Photoshop CC شد. تعیین Creative Cloud سالی است که برنامه آخرین به روزرسانی خود را دریافت کرده است.

Photoshop CS: Photoshop CS در اکتبر 2003 منتشر شد. این نشان دهنده تغییر مارک Creative Suite است. این موارد شامل موارد اضافه شده: اضافه شدن دوربین RAW 2.0 ، فرمان رنگ تطبیق ، پالت هیستوگرام در زمان واقعی ، افزایش کنترل کاربر و فرمان سایه / برجسته است.

Photoshop CS2: در ماه مه 2005 منتشر شد ، این نسخه دارای پیشرفت های اضافی از جمله: تنظیمات از پیش تنظیم شده سفارشی ، مرورگر فایل ارتقا یافته به Adobe Bridge ، ویرایش غیر مخرب ، فیلتر تصحیح لنز و اشیا smart هوشمند است.

Photoshop CS3: این آپدیت در آوریل 2007 منتشر شد ، دوخت تصویر را بهبود بخشید ، گزینه های چاپ اضافی را افزایش داد ، بهینه سازی موبایل را افزایش داد و پشتیبانی ارائه شده از Camera Raw را افزایش داد.

Photoshop CS4: در اکتبر 2008 منتشر شد ، این نسخه از Photoshop شامل موارد زیر است: مقیاس بندی آگاه از محتوا ، مدیریت فایل و فضای کاری پیشرفته ، صفحه تنظیمات ، افزایش گردش کار Lightroom و رابط کاربری ساده مبتنی بر برگه.

Photoshop CS5: در آوریل 2010 منتشر شد ، پیشرفت های زیر به دست آمد: پشتیبانی 64 بیتی ، وانت رنگ ، نکات موی سر ، اصلاح خودکار تصویر ، برس جدید میکسر و ابزار اصلاح لبه.

Photoshop CS6: این به روزرسانی در ماه مه سال 2012 منتشر شد ، یک رابط کاربری دوباره طراحی شده ، یک ویژگی ذخیره سازی خودکار ، ابزارهای وکتور تجدید نظر شده و ابزارهای ویدئویی پیشرفته ، از جمله توانایی شامل لایه ها ، دستکاری رنگ و تنظیم سطح نوردهی.

Photoshop CC: این به روزرسانی در ژوئن 2013 عرضه شد ، دوربین RAW را به عنوان فیلتر ، کاهش لرزش دوربین ، امکان همگام سازی تنظیمات برگزیده با ابر ، اشیا smart هوشمند مرتبط ، نمونه برداری هوشمند و مستطیل های گرد و ویرایش شده ارائه می دهد.

Photoshop CC 2014: این به روزرسانی در ژوئن 2014 منتشر شد ، از جمله: افزایش سرعت کار ، پیشرفت های شیcements هوشمند ، دو ابزار جدید تاری ، ماسک تمرکز و پیشرفت ابزار آگاه از محتوا.

Photoshop CC 2015: در ژوئن 2015 منتشر شد ، این به روزرسانی توانایی بیش از یک لایه سبک ، توانایی "صادرات به عنوان" ، افزایش دسترسی به سهام Adobe را افزایش داد