سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای اموزش فوتوشاپ 2021

آموزش Adobe Photoshop با یک مربی آنلاین راه حل ایده آل برای دانش آموزان با برنامه های شلوغ که قادر به سفر به کلاس نیستند. کلاسهای آنلاین رویکرد عملی برای یادگیری ارائه می دهند که می تواند به ویژه برای مبتدیان مفید باشد. آنها می توانند به کاربران برای اولین بار کمک کنند تا از همه ویژگی ها و ابزارهای Adobe Photoshop استفاده کنند. از یادگیری نحوه ایجاد مسیرها تا درک اینکه کدام قالب فایل باید انتخاب شود ، مدرسان آنلاین می توانند به مبتدیان کمک کنند تا به سرعت به متخصصان فتوشاپ تبدیل شوند.سرانجام ، می توان از آموزشهای آنلاین ، مانند مواردی که در فیلم ها ، متن های دیجیتالی ، تجارب هدایت شده یا صفحات متداول استفاده می شود ، برای یادگیری Adobe Photoshop با سرعت شخصی استفاده کرد. یادگیری Adobe Photoshop از طریق آموزش های آنلاین و تجارب خود هدایت شده گزینه ایده آل برای دانش آموزانی است که از طریق شهود خود از پس دادن چالش ها لذت می برند. این ابزارها به ویژه برای دانش آموزانی که می خواهند از طریق آزمون و خطا بیاموزند و همچنین راهنمای اموزش فوتوشاپ 2021  برای افرادی که از طریق رویکرد عملی بهتر می آموزند بسیار مفید است.سازمان ها ، گروه ها و افراد با نیازهای خاص نیز می توانند از آموزش خصوصی فتوشاپ که می تواند در محل یا خارج از سایت رخ دهد ، بهره مند شوند. چنین آموزش خصوصی می تواند بر یادگیری جنبه های خاص فتوشاپ متمرکز باشد. نرم‌افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار ویرایش تصاویر است که توسط بسیاری از طراحان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار با توانایی‌های بی‌شمار خود به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر شناخته می‌شود. نسخه 22.0 نرم‌افزار فتوشاپ در اوایل سال 2021 منتشر شده است. در این نسخه قابلیت‌ها و ویژگی‌های قدرتمند زیادی به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به sky replacement، neural filters، pattern preview، live shapes، و همچنین پلاگین‌های گوناگون موجود در creative cloud اشاره داشت. بسیاری از این ویژگی‌های جدید از هوش مصنوعی برای ویرایش و تغییر هر چه بهتر تصاویر استفاده می‌کنند.

Photoshop Mac vs Windows Differences

تفاوت های بسیار کمی بین Photoshop در MacOS در مقابل رایانه های Windows وجود دارد. منوها ، گزینه ها ، پنل ها و ابزارها در هر دو نسخه Mac و Windows فتوشاپ در همان مکان یافت می شوند. هیچ تفاوتی در عملکرد Adobe Photoshop در رایانه های Mac یا Windows وجود ندارد. قبل از اینکه از Adobe Photoshop در رایانه های Mac یا Windows استفاده شود ، خود رایانه باید حداقل شرایط زیر را داشته باشد.

نیازهای رایانه برای فتوشاپ 2021

موارد زیر حداقل نیازهای استفاده از Photoshop در رایانه های Windows یا Mac OS است.

نیازهای رایانه برای ویندوز فتوشاپ:

برای استفاده از فتوشاپ در رایانه ویندوز ، رایانه باید این شرایط را داشته باشد:

  • پردازنده Intel® Core 2 یا AMD Athlon® 64 ؛ پردازنده 2 گیگاهرتزی یا بیشتر
  • ویندوز 7 مایکروسافت با سرویس پک 1 ، ویندوز 8.1 یا ویندوز 10.
  • 2 گیگابایت یا بیشتر RAM
  • 2.6 گیگابایت یا بیشتر از فضای موجود در دیسک سخت برای نصب 32 بیتی ؛ 3.1 گیگابایت یا بیشتر از فضای موجود در دیسک سخت برای نصب 64 بیتی ؛ و همچنین فضای آزاد اضافی مورد نیاز برای نصب.
  • صفحه نمایش 1024 76 768 با رنگ 16 بیتی و 512 مگابایت یا بیشتر VRAM اختصاصی.
  • سیستم دارای OpenGL 2.0.

اتصال به اینترنت برای فعال کردن نرم افزار ، تأیید اعتبار اشتراک ها و دسترسی به خدمات آنلاین مختلف مورد نیاز است.

نیازهای رایانه برای Photoshop Mac:

برای استفاده از فتوشاپ در رایانه Mac OS ، رایانه باید این شرایط را داشته باشد:

پردازنده چند هسته ای اینتل با پشتیبانی از 64 بیت.

MacOS نسخه 10.13 (High Sierra) ، MacOS نسخه 10.12 (Sierra) یا Mac OS X نسخه 10.11 (El Capitan). 2 گیگابایت یا بیشتر RAM

4 گیگابایت یا بیشتر از فضای موجود برای نصب دیسک سخت ، و همچنین فضای آزاد اضافی مورد نیاز برای نصب.

صفحه نمایش 1024 76 768 با رنگ 16 بیتی و 512 مگابایت یا بیشتر VRAM اختصاصی.

سیستم دارای OpenGL 2.0.

اتصال به اینترنت برای فعال کردن نرم افزار ، تأیید اعتبار اشتراک ها و دسترسی به خدمات آنلاین مختلف مورد نیاز است.

قالب های فایل فتوشاپ

Adobe Photoshop می تواند تصاویر و گرافیک ها را در قالب های مختلف فایل ذخیره و صادر کند. این قالب ها برای اهداف مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال ، تصاویر مورد استفاده در وب سایت ها معمولاً باید کوچک باشند تا بتوانند سریع بارگیری شوند. در حالی که ممکن است لازم باشد تصاویری که در ارائه یک محصول سه بعدی ارائه می شوند از وضوح بالاتری برخوردار بوده و جزئیات بیشتری را شامل شوند. برخی از تصاویر ممکن است فقط حاوی پیکسل باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است حاوی مخلوطی از پیکسل و بردار باشند. در چند قالب فایل نیز از تکنیک های فشرده سازی برای کاهش اندازه تصویر استفاده می شود و برخی از گزینه های فشرده سازی عمداً داده ها را دور می اندازند تا اندازه پرونده کوچکتر شود. به منظور حفظ تمام ویژگی های Adobe Photoshop ، از جمله جلوه ها ، ماسک ها و لایه ها ، از قالب فایل Photoshop (PSD) استفاده می شود.

فرمت های فایل که فتوشاپ می تواند باز یا ذخیره کند شامل موارد زیر است:

فرمت فتوشاپ (PSD) - اندازه پرونده های PSD می تواند تا 2 گیگابایت باشد. فقط PSD فتوشاپ به عنوان توانایی ذخیره تمام عناصر تصویر یا گرافیک ویرایش شده.

Large Document Format (PSB) - پرونده های PSB می توانند بزرگتر از 2 گیگابایت باشند و در هر ابعادی تا 300000 پیکسل را پشتیبانی می کنند. لایه ها و فیلترهای اعمال شده نیز پشتیبانی می شوند.

قالب فایل برچسب گذاری شده (TIFF) - این قالب تصویر انعطاف پذیر bitmap توسط بسیاری از برنامه ها و سیستم عامل های رایانه پشتیبانی می شود. CMYK ، RGB ، مقیاس خاکستری و رنگ نمایه شده پشتیبانی می شوند. اندازه پرونده های TIFF حداکثر 4 گیگابایت است. اگر یک پرونده TIFF در برنامه دیگری باز شود ، حتی اگر لایه ها ذخیره شده باشند ، فقط یک تصویر مسطح ارائه می شود.

RAW - اندازه پرونده های RAW می تواند بیش از 2 گیگابایت باشد. پرونده های RAW انعطاف پذیر هستند و می توانند برای انتقال تصاویر بین رایانه ها یا برنامه ها استفاده شوند. این قالب از تصاویر CMYK ، RGB و مقیاس خاکستری پشتیبانی می کند. با این وجود پرونده ها باید از حالت مسطح خارج شوند